Zdjęcia produktu


Decoding the New Consumer Mind (John Wiley & Sons Inc)

(2014 / 224 / twarda / 9781118647684)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

108,03 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 108,03 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Decoding the New Consumer Mind

A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind, award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands.

Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online.

A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes.Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer's needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible.

Armed with Yarrow's strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers--driving profit and success across the organization.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Decoding the New Consumer Mind (sklep Libristo.pl)
    108,03 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 108,03 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Decoding the New Consumer Mind. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna