Zdjęcia produktu


Ten principles behind great customer experiences, the (PEARSON Education Limited)

(2012 / 240 / miękka / 9780273775089)
Literatura obcojęzyczna PEARSON Education Limited
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

115,30 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 115,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Ten principles behind great customer experiences, the

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers' experiences, whatever your business does and whoever you are. For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn't need to be complicated or cost a fortune.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The (sklep Libristo.pl)
    115,30 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 115,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Ten principles behind great customer experiences, the. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna