Zdjęcia produktu


Ogilvy on advertising in the digital age (Welbeck Publishing Group)

(2017 / 288 / twarda / 9781847960870)
Literatura obcojęzyczna Welbeck Publishing Group
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

160,83 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 160,83 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Ogilvy on advertising in the digital age

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising gave valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate. However, the book is now 30 years old and much has changed in the advertising industry. Written by current CEO Miles Young, Ogilvy on Advertising in the Digital Age examines all the changes that have taken place, from the digital revolution and the emerging markets of China, Korea and Japan, to the importance of branding and creating content for viewers to interact with. Enriched with examples from previous Ogilvy campaigns for international brands such as Coca-Cola, Louis Vuitton, IBM and American Express, plus anecdotes from Young's own career, this book reveals the secrets of successful advertising in the twenty-first century.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Ogilvy on Advertising in the Digital Age (sklep Libristo.pl)
    160,83 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 160,83 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Ogilvy on advertising in the digital age. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna