Zdjęcia produktu


Mehrstufige Kundenintegration in Wertschoepfungssystemen (Deutscher Universitätsverlag)

(2002 / 282 / miękka / 9783824476886)
Literatura obcojęzyczna Deutscher Universitätsverlag
Dostepność na dzień 21.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

238,48 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 238,48 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mehrstufige Kundenintegration in Wertschoepfungssystemen

Alexander Trommen untersucht die Mehrstufigkeit der Kundenintegration anhand verschiedener Branchen und entwickelt einen neuen Ansatz, mit dem aus Marketingsicht die Zusammenarbeit mit dem Kunden strategisch und operativ analysiert und optimiert werden kann.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mehrstufige Kundenintegration in Wertschoepfungssystemen (sklep Libristo.pl)
    238,48 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 238,48 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mehrstufige Kundenintegration in Wertschoepfungssystemen. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna