Zdjęcia produktu


Advances in luxury brand management (Springer International Publishing AG)

(2017 / 256 / twarda / 9783319511269)
Literatura obcojęzyczna Springer International Publishing AG
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

645,22 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 645,22 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Advances in luxury brand management

Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Advances in Luxury Brand Management (sklep Libristo.pl)
    645,22 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 645,22 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Advances in luxury brand management. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna