Zdjęcia produktu


Design for the mind:seven psychological principles of persuasive design (Manning Publications)

(2016 / 240 / miękka / 9781617292958)
Literatura obcojęzyczna Manning Publications
Dostepność na dzień 19.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

142,56 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 142,56 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Design for the mind:seven psychological principles...

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects and anyone involved in customer facing digital products will benefit from the book.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design (sklep Libristo.pl)
    142,56 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 142,56 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Design for the mind:seven psychological principles of persuasive design. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna