Zdjęcia produktu


Fall of Advertising and the Rise of PR (HarperCollins Publishers Inc)

(2004 / 320 / miękka / 9780060081997)
Literatura obcojęzyczna HarperCollins Publishers Inc
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

62,67 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 62,67 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Fall of Advertising and the Rise of PR

Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why * advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; * the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up żeby PR; * advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Fall of Advertising and the Rise of PR (sklep Libristo.pl)
    62,67 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 62,67 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Fall of Advertising and the Rise of PR. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna