Zdjęcia produktu


John wiley & sons inc Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs (John Wiley & Sons Inc)

(2008 / 336 / twarda / 9780470189085)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

115,66 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 115,66 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu John wiley & sons inc Best service is no service -...

In this groundbreaking book, Bill Price and David Jaffe offer a new, game-changing approach, showing how managers are taking the wrong path and are using the wrong metrics to measure customer service. Customer service, they assert, is only needed when a company does something wrong--eliminating the need for service is the best way to satisfy customers. To be successful, companies need to treat service as a data point of dysfunction and figure what they need to do to eliminate the demand. The Best Service Is No Service outlines these seven principles to deliver the best service that ultimately leads to "no service": Eliminate dumb contacts Create engaging self-service Be proactive Make it easy to contact your company Own the actions across the company Listen and act Deliver great service experiences

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Best Service Is No Service - How to Liberate Your Customers from Customer Service, Keep Them Happy, and Control Costs (sklep Libristo.pl)
    115,66 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 115,66 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla John wiley & sons inc Best service is no service - how to liberate your customers from customer service, keep them happy, and control costs. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna