Zdjęcia produktu


Influence and persuasion (hbr emotional intelligence series) (Harvard Business Review Press)

(2017 / 160 / miękka / 9781633693937)
Literatura obcojęzyczna Harvard Business Review Press
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

60,92 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 60,92 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Influence and persuasion (hbr emotional intelligence...

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.--

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series) (sklep Libristo.pl)
    60,92 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 60,92 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Influence and persuasion (hbr emotional intelligence series). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna