Zdjęcia produktu


Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, global edition (PEARSON Education Limited)

(2019 / 624 / miękka / 9781292314969)
Literatura obcojęzyczna PEARSON Education Limited
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

356,28 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 356,28 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategic brand management: building, measuring, and...

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity looks at branding from the perspective of the consumer, and provides a framework that identifies, defines, and measures brand equity. Using insight from both academics and industry practitioners, the text draws on illustrative examples and case studies of brands marketed in the US and all over the world. New co-author and award-winning scholar Vanitha Swaminathan, joins Kevin Lane Keller on this exciting, new 5th Edition. This edition also features a greater focus on digital branding, so students are aware of the exciting new opportunities and daunting challenges brands must face in connecting with today's consumers.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition (sklep Libristo.pl)
    356,28 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 356,28 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, global edition. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna