Zdjęcia produktu


John wiley & sons inc Kellogg on branding (John Wiley & Sons Inc)

(2005 / 352 / twarda / 9780471690160)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

125,88 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 125,88 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu John wiley & sons inc Kellogg on branding

This book includes the Foreword by renowned marketing guru. Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, "Kellogg on Branding" includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies.It includes: the latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; insights from senior managers who have fought branding battles and won. This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for today's ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kellogg on Branding (sklep Libristo.pl)
    125,88 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 125,88 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla John wiley & sons inc Kellogg on branding. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna