Zdjęcia produktu


Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) (Independently Published)

(2019 / 220 / miękka / 9781686886812)
Literatura obcojęzyczna Independently Published
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

129,70 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 129,70 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer"...

Struggling to ensure that the customer is at the center of all your business does?This book is your guide to putting the "customer" in customer experience.Not sure what that means? Well, for starters, too many executives believe the

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business) (sklep Libristo.pl)
    129,70 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 129,70 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Customer Understanding: Three Ways to Put the "Customer" in Customer Experience (and at the Heart of Your Business). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna