Zdjęcia produktu


Procedural content generation in games (Springer International Publishing AG)

(2016 / 237 / twarda / 9783319427140)
Literatura obcojęzyczna Springer International Publishing AG
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

265,28 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 265,28 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Procedural content generation in games

This book presents the most up-to-date coverage of procedural content generation (PCG) for games, specifically the procedural generation of levels, landscapes, items, rules, quests, or other types of content. Each chapter explains an algorithm type or domain, including fractal methods, grammar-based methods, search-based and evolutionary methods, constraint-based methods, and narrative, terrain, and dungeon generation.??The authors are active academic researchers and game developers, and the book is appropriate for undergraduate and graduate students of courses on games and creativity; game developers who want to learn new methods for content generation; and researchers in related areas of artificial intelligence and computational intelligence.?

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Procedural Content Generation in Games (sklep Libristo.pl)
    265,28 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 265,28 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Procedural content generation in games. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna