Zdjęcia produktu


Simon & schuster Marketing imagination (Simon & Schuster)

(1986 / 238 / miękka / 9780029190906)
Literatura obcojęzyczna Simon & Schuster
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

93,98 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 93,98 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Simon & schuster Marketing imagination

Since its publication in 1983, "The Marketing Imagination" has been widely praised as the classic, all-inclusive "Levitt on Marketing". Now Theodore Levitt-- renowned as the Harvard Business School's "guru of marketing"-- has newly expanded his original work to recap the developing globalization debate and to respond to his critics. He has also added his famed McKinsey Award-winning essay "Marketing Myopia", and included detailed accounts of how to maximize the product life cycle and achieve the delicate balance between innovation and imitation. As before, this new edition of "The Marketing Imagination" shows Levitt at his best-- sharp, knowledgeable, erudite, and, yes, as imaginative as ever.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing Imagination (sklep Libristo.pl)
    93,98 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 93,98 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Simon & schuster Marketing imagination. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna