Zdjęcia produktu


Loyalty 3.0: how to revolutionize customer and employee engagement with big data and gamification (McGraw-Hill Education - Europe)

(2013 / 304 / twarda / 9780071813372)
Literatura obcojęzyczna McGraw-Hill Education - Europe
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

135,81 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 135,81 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Loyalty 3.0: how to revolutionize customer and employee...

Beyond incentives and discounts the NEW secret to customer and employee loyalty!§Use gamification and big data to take customer and employee loyalty to the next level §Learn all the game-changing methods for driving customer and employee loyalty that are based on two of the biggest trends in business today: gamification and big data.§The book explains how previous loyalty-building tactics such as frequent flyer, hotel, and grocery store programs were designed before social media and the Internet itself. The approach in this book moves beyond those discreet purchase and incentive-driven experiences to create a system driven by human motivation and digital technology that creates ongoing, persistent engagement among both customers and employees.§Rajat Paharia is the founder and Chief Product Officer at Bunchball. The company has also been spotlighted as a leading innovation company żeby Forbes, CNBC, Computerworld, Mashable, Marketing Sherpa, and many others.§

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification (sklep Libristo.pl)
    135,81 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 135,81 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Loyalty 3.0: how to revolutionize customer and employee engagement with big data and gamification. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna