Zdjęcia produktu


Scientific Advertising (Martino Fine Books)

(2016 / 116 / miękka / 9781614279235)
Literatura obcojęzyczna Martino Fine Books
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

32,65 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 32,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Scientific Advertising

2016 Reprint of the 1923 edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. "Scientific Advertising" is cited żeby many advertising and marketing personalities (such as David Ogilvy, Gary Halbert and Jay Abraham) as a "must-read" book. David Ogilvy wrote that "Nobody should be allowed to have anything to do with advertising until he has read this book seven times. It changed the course of my life." The book is cited as being the original description of the process of split testing and of coupon based customer tracking and loyalty schemes. In the book, Hopkins outlines an advertising approach based on testing and measuring. In this way losses from unsuccessful ads are kept to a safe level while gains from profitable ads are multiplied. Or, as Hopkins wrote, the advertiser is "playing on the safe side of a hundred to one shot". The book also contains information on how to write advertising that sells.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Scientific Advertising (sklep Libristo.pl)
    32,65 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 32,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Scientific Advertising. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna