Zdjęcia produktu


Sensory marketing Taylor & francis ltd (Taylor & Francis Ltd)

(2009 / 426 / miękka / 9781841698892)
Literatura obcojęzyczna Taylor & Francis Ltd
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

316,12 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 316,12 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sensory marketing Taylor & francis ltd

"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product s or service s appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing aby practitioners and also can be used for research or in academic classrooms."--BOOK JACKET.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sensory Marketing (sklep Libristo.pl)
    316,12 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 316,12 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sensory marketing Taylor & francis ltd. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna