Zdjęcia produktu


Brand gap, the (Pearson Education)

(2005 / 208 / miękka / 9780321348104)
Literatura obcojęzyczna Pearson Education
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

115,50 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 115,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Brand gap, the

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a "charismatic brand"--a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you'll learn: * the new definition of brand * the five essential disciplines of brand-building * how branding is changing the dynamics of competition * the three most powerful questions to ask about any brand * why collaboration is the key to brand-building * how design determines a customer's experience * how to test brand concepts quickly and cheaply * the importance of managing brands from the inside * 220-word brand glossary

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Brand Gap, The (sklep Libristo.pl)
    115,50 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 115,50 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Brand gap, the. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna