Zdjęcia produktu


Eating the big fish - how challenger brands can compete against brand leaders 2e John wiley & sons inc (John Wiley & Sons Inc)

(2009 / 368 / twarda / 9780470238271)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

141,65 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 141,65 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Eating the big fish - how challenger brands can compete...

EATING THE BIG FISH: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders 2e (sklep Libristo.pl)
    141,65 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 141,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Eating the big fish - how challenger brands can compete against brand leaders 2e John wiley & sons inc. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna