Zdjęcia produktu


Branding: a very short introduction (Oxford University Press)

(2017 / 160 / miękka / 9780198749912)
Literatura obcojęzyczna Oxford University Press
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

42,69 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 42,69 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Branding: a very short introduction

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Branding: A Very Short Introduction (sklep Libristo.pl)
    42,69 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 42,69 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Branding: a very short introduction. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna