Zdjęcia produktu


John wiley & sons inc Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising (John Wiley & Sons Inc)

(2012 / 260 / twarda / 9780470974889)
Literatura obcojęzyczna John Wiley & Sons Inc
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

190,92 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 190,92 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu John wiley & sons inc Seducing the subconscious - the...

Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued aby the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience's lives. In addition to looking at ads' influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising (sklep Libristo.pl)
    190,92 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 190,92 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla John wiley & sons inc Seducing the subconscious - the psychology of emotional influence in advertising. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna