Zdjęcia produktu


Influence, New and Expanded UK (HarperCollins Publishers Inc)

(2021 / 592 / miękka / 9780063138797)
Literatura obcojęzyczna HarperCollins Publishers Inc
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

88,51 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 88,51 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Influence, New and Expanded UK

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion—a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold—now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications.In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings.

Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don’t have to be a scientist to learn how to use this science.You’ll learn Cialdini’s Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader—and just as importantly, you’ll learn how to defend yourself against unethical influence attempts.

You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.Cialdini’s Principles of Persuasion:ReciprocationCommitment and ConsistencySocial Proof Liking AuthorityScarcityUnity, the newest principle for this editionUnderstanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy.

Backed by Dr. Cialdini’s 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research—including a three-year field study on what leads people to change—Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Influence, New and Expanded UK (sklep Libristo.pl)
    88,51 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 88,51 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Influence, New and Expanded UK. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna