Zdjęcia produktu


22 immutable laws of marketing (Profile Books)

(1994 / 160 / miękka / 9781861976109)
Literatura obcojęzyczna Profile Books
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

47,56 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 47,56 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu 22 immutable laws of marketing

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn't live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • 22 Immutable Laws Of Marketing (sklep Libristo.pl)
    47,56 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 47,56 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla 22 immutable laws of marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna