Zdjęcia produktu


Principles of Marketing (Pearson)

(2019 / 720 / miękka / 9781292269566)
Literatura obcojęzyczna Pearson
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

322,14 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 322,14 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Principles of Marketing

Principles of Marketing, 8th European Edition, żeby Kotler et al. Admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts.

The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, to help students understand how to create value and build customer relationships.In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it is more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers.

Principles of Marketing, 8th European Edition, helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Principles of Marketing (sklep Libristo.pl)
    322,14 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 322,14 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Principles of Marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna