Zdjęcia produktu


22 Immutable Laws of Marketing (Harper Collins Publishers)

(1994 / 160 / miękka / 9780887306662)
Literatura obcojęzyczna Harper Collins Publishers
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

73,36 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 73,36 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu 22 Immutable Laws of Marketing

There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing?§§As Al Ries and Jack Trout-the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning -note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing, Ries and Trout offer a compendium of twenty-two innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk.§

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • 22 Immutable Laws of Marketing (sklep Libristo.pl)
    73,36 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 73,36 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla 22 Immutable Laws of Marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna