Podręcznik Flash on English for Marketing & Advertising + audio mp3 - angielski w marketingu i reklamieTematyka: specjalistyczne słownictwo angielskie z sektora marketingu i branży reklamowejKsiążka z kolekcji Flash on English - ESP Series wraz z nagraniami audio mp3 do pobrania.Książka powstała z myślą o osobach: - pracujących agencjach marketingowych i reklamowych, a także mediach,- pracujących na stanowiskach handlowców i menedżerów,- kształcących się w zakresie marketingu, instrumentów i strategii reklamy, budowania wizerunku i analizy rynkowej,- mających w związku z realizowanym zawodem styczność z reklamą, promocją, lokowaniem produktów i usług, ich sprzedażą, kreowaniem wizerunku firmy, badaniem potrzeb konsumentów i planowaniem strategii posiadających na celu podniesienie wolumennu sprzedaży.Podręcznik asygnowany jest dla osób znających język angielski ogólny na poziomach A2-B1.
ukazuje elementarne zagadnienia związane z problematyką sektora marketingu i reklamy i podstawowe słownictwo, wyrażenia i struktury poręczne w charakterystycznych sytuacjach komunikacyjnych.Książka, obok prezentacji oryginalnego słownictwa związanego z poszczególnymi zagadnieniami, kładzie nacisk na ćwiczenie umiejętności językowych w zakresie rozumienia ze słuchu (listening), rozumienia tekstu (reading) oraz mówienia (speaking).-Struktura: Książka podzielona jest na piętnaście rozdziałów, z których każdy dotyczy niepowtarzalnego obszaru przedmiotowego albo sytuacji komunikacyjnej i składa się z: - 3 albo 4 sekcji przedstawiających w formie zwięzłych artykułów rozmaite aspekty omawianego zagadnienia,- serii ćwiczeń sprawdzających zrozumienie przeczytanych tekstów,- zestawu poręcznych informacji dodatkowych na temat specyfiki branży w postaci rysunków, wykresów i zdjęć, - glosariusza pokazującego wybrane słownictwo wraz z transkrypcją fonetyczną poszczególnych słówek.- Spis tematów z książki: - The Role of Marketing- The Marketing Mix- SWOT Analysis- Market Research- Analysing Data- Unsolicited Offers- Promotional Correspondence- The Purpose of Advertising- The History of Advertising- Advertising Media- Working in Advertising- Product Placement, Sponsorship and Trade Fairs- Analysing Adverts- Radio and TV Commercials- Applying for a Job- mocne strony: książka pozwala na poznanie unikalnego słownictwa branżowego i dostarcza ergonomicznej wiedzy na temat roli i specyfiki funkcjonowania branży marketingowej i reklamowej we współczesnym świecie.-wykorzystanie: ze względu na swój uniwersalny charakter i łatwość użycia książka może stanowić uzupełnienie dowolnego kursu nauczania języka angielskiego na poziomach od A2 do B1.
Z powodzeniem może być ona używana jako podręcznik wiodący lub towarzyszący w ramach kursów językowych i kształcenia zawodowego z zakresu reklamy i marketingu. - seria Flash on English - ESP Series to linia książek poświęconych rozwijaniu znajomości słownictwa i wyrażeń angielskich związanych z motywem branżową i specjalistyczną.
-Poziom trudności językowej: A2/B1 - Grupa docelowa: młodzież, dorośli - Tematyka książki: marketing i reklama
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Flash on english for specific purposes. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.