Zdjęcia produktu


Data-driven customer engagement (Springer, Berlin)

(2024 / 300 / twarda / 9783031642944)
Literatura obcojęzyczna Springer, Berlin
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

160,63 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 160,63 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Data-driven customer engagement

Embark on a journey through the rapidly evolving landscape of Marketing Technology (MarTech) with this comprehensive guide. From understanding the strategic imperatives driving MarTech adoption to navigating the intricacies of data-driven customer interaction, this book provides invaluable insights and practical strategies. Explore topics ranging from budget allocation and market potential to data readiness and GDPR compliance, gaining a deep understanding of key concepts and best practices. Whether you're grappling with the complexities of AI integration or seeking to optimize measurement and KPIs, this book equips you with the knowledge and tools needed to thrive in today's digital marketing environment. With decades of industry experience, Ralf Strauss offers in this book a roadmap for success, empowering marketers to navigate the challenges and seize the opportunities presented by MarTech innovation.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Data-Driven Customer Engagement (sklep Libristo.pl)
    160,63 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 160,63 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Data-driven customer engagement. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna