Zdjęcia produktu


Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget (Createspace Independent Publishing Platform)

(2018 / 202 / miękka / 9781729585078)
Literatura obcojęzyczna Createspace Independent Publishing Platform
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

123,20 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 123,20 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How...

A Funny, Inspirational Book About How To Build A Brand#1 New York Times bestselling author Scott Dikkers tells the hilarious, outrageous, and deeply personal story of how he built the most trusted news source in America, The

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget (sklep Libristo.pl)
    123,20 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 123,20 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Outrageous Marketing: The Story of The Onion and How to Build a Powerful Brand with No Marketing Budget. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna