Zdjęcia produktu


User-Generated Content and its Impact on Branding (Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG)

(2013 / 129 / miękka / 9783658023492)
Literatura obcojęzyczna Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Dostepność na dzień 18.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

209,48 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 209,48 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu User-Generated Content and its Impact on Branding

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers purchase decision process.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • User-Generated Content and its Impact on Branding (sklep Libristo.pl)
    209,48 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 209,48 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla User-Generated Content and its Impact on Branding. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna