Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, by rozwinąć umiejętności konieczne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak kreujesz wizję i inspirujesz innych, by za nią podążali. Jak podejmujesz niełatwe strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują właściwości dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać znaczny wpływ na otoczenie. W Harvard Business Review. Podręczniku lidera wynajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review" artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki usprawniające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie wspaniałych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, nowoczesne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Harvard business review. podręcznik lidera. wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.