Zdjęcia produktu


Psychology of the media (Bloomsbury Publishing)

(2010 / 200 / miękka / 9780230249868)
Literatura obcojęzyczna Bloomsbury Publishing
Dostepność na dzień 18.12.2024: brak

Promocyjna oferta cenowa:

Niestety na chwilę obecną w naszej bazie nie ma sklepów posiadających {produkt} w magazynie. Prosimy spróbować ponownie później.

Recenzje i opinie

Opis produktu Psychology of the media

From newspapers to social networking sites, the mass media play a huge role in shaping the way we see ourselves and others. In this engaging introduction, Giles explores our relationship with the media, looking at the effects of advertising, celebrity worship and media influence on violent behaviour. Whatever your level of study, this introduction will help you to evaluate the full reach of the media in our lives.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

W naszym rankingu znajduje się 0 promocyjnych ofert w cenie 0,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Psychology of the media. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna