Zdjęcia produktu


Customer experience 3.0: high-profit strategies in the age of techno service (AMACOM)

(2023 / 256 / miękka / 9781400231072)
Literatura obcojęzyczna AMACOM
Dostepność na dzień 19.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

94,11 zł
Sklep Libristo.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 94,11 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Libristo.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Literatura obcojęzyczna
  • Producent

    AMACOM
  • ISBN

    9781400231072
  • Oprawa

    Miękka
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service (sklep Libristo.pl)
    94,11 zł Sklep Libristo.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 94,11 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Customer experience 3.0: high-profit strategies in the age of techno service. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Literatura obcojęzyczna