Bestsellerowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG. Barliona - wirtualny świat rozrywki produkowany dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów prostego zarobku.
Jednak Barliona ma także mroczną stronę: gratisową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony.
Dmitrij Machan przeżył już sporo. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej lubiana klasa gracza, na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera.
Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Poprawnie wie, iż najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania.
Ale zadania, które uzyskuje Szaman, są oryginalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej iż Kartos - Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie oryginalne przedmioty i zasoby - jest w stanie poświęcić o sporo więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najistotniej...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Gambit kartosa. droga szamana. tom 2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.