Zdjęcia produktu


Informatyka sp 7 teraz bajty (3d) (Grażyna Koba)

(9788396479433)
Informatyka Grażyna Koba
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,52 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,52 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Informatyka sp 7 teraz bajty (3d)

Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VII z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/4/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11, a także nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, GIMP, Microsoft Office i LibreOffice), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty, a także aktualizując treści.

Dodany został nowy temat dotyczący projektowania 3D w programie Tinkercad oraz druku 3D.

Temat z programowania w języku Logo zastąpiono tematem z programowania wykorzystującego grafikę żółwia w języku Python. Temat realizuje podobne treści podstawy programowej (m.in. Używanie podprogramów funkcji) i równocześnie wprowadza ucznia do programowania w języku tekstowym.

W klasie 7 uczeń powiększa swoje umiejętności w zakresie tworzenia grafiki, też trójwymiarowej, np. Wytwarzając swoją podstawkę pod smartfon lub tablet.

Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii dzisiaj bajty wyodrębniono w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.

Zgodnie z podstawą programową, w podręczniku do klasy 7 znalazły się zagadnienia dotyczące algorytmiki (na ogół dotyczące sposobów demonstrujenia algorytmów i technik algorytmicznych), a także zapisywania prostych algorytmów w języku programowania (w środowiskach Baltie i Scratch).

Tematy dotyczące pracy w edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym rozdzielono między klasy 7 i 8, tak żeby trudniejsze zagadnienia znalazły się w klasie 8. W ten sposób uczniowie nie będą czuli się znużeni jednym działem realizowanym poprzez sporo godzin oraz będą mogli uzupełnić konieczną wiedzę przed kontynuacją nauki na wyższym poziomie edukacji.

Rozdział dotyczący Internetu został przygotowany tak, żeby uczeń w 7 klasie skupił się na nauce wyszukiwania danych i formach komunikacji, a w klasie 8 spróbował swoich sił w produkowaniu stron internetowych z użyciem istotników HTML. Dodatkowo poznaje sposób zakładania bloga z użyciem przykładowego systemu CMS WordPress.

W podręczniku do klasy 7 uczeń poznaje metody tworzenia kompilacji graficznych w programach GIMP i Tinkercad.

Podstawa programowa nie określa rodzaju grafiki (2D czy 3D) ani oprogramowania, w których uczeń ma wytwarzać obrazy czy kompozycje graficzne. Dzięki temu, w klasie 7 uczeń może powiększyć swoje umiejętności w zakresie tworzenia grafiki, dodatkowo trójwymiarowej, np. Tworząc swoją podstawkę pod smartfon albo tablet. Program Tinkercad posiada gotowe trójwymiarowe kształty, które uczeń przekształca podobnie jak kształty w grafice dwuwymiarowej, np. Obraca, zmienia wymiar, dodaje tekst.

Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go polepszać.

Nowy temat w języku Python z wykorzystaniem modułu graficznego turtle (grafika żółwia) wprowadza ucznia do programowania tekstowego.

W klasach 7-8 uczeń poznał podstawowe zasady programowania i potrafi kreować programy komputerowe w dydaktycznych środowiskach programowania Baltie i Scratch. Zgodnie z podstawą programową w programach stosuje: instrukcje iteracyjne, warunkowe, funkcje [].

W klasie 7 uczniowie m.in. Tworzą listy kroków i budują schematy blokowe, wykonują trudniejsze obliczenia na zmiennych, a z reguły definiują i stosują podprogramy (z parametrami i bez). By definiowanie i powodowanie podprogramów nie sprawiało uczniom trudności, celowo wyjaśniono je w znanych im środowiskach Baltie i Scratch.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa 7 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,52 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,52 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Informatyka sp 7 teraz bajty (3d). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Informatyka