Platforma Xamarin jest wszechstronnym, progresywnym narzędziem do budowania aplikacji działających w wielu systemach. Pozwala na pisanie kodu w języku C# i usprawnia tworzenie niestandardowych widoków, układów i kontrolek. Interfejsy graficzne stworzone w Xamarin urzekają swoją estetyką. Platformy Xamarin i Xamarin.Forms zdobywają coraz obszerniejszą popularność i właściwie stają się typową technologią pisania oprogramowania na urządzenia mobilne.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zaimplementować struktury i układy interfejsu użytkownika, a także jak wytwarzać własne komponenty i pisać służące do ich obsługi skrypty C#. Poznasz architekturę MVVM i nauczysz się jej implementacji w swych aplikacjach. Zrozumiesz trudniejsze zagadnienia, takie jak włączanie do aplikacji funkcji specyficznych dla danej platformy przenośnej, współpraca z usługami Microsoft Azure App, korzystanie z kompletu SDK Facebooka oraz obsługa zewnętrznych bibliotek, takich jak Razor. Dowiesz się też, jak zaimplementować kluczowe techniki wiązania danych i efektów wizualnych w interfejsach użytkownika za pomocą własnych rendererów i interfejsu API PlatformEffects.
W książce między innymi:
- Model aplikacji w postaci klas C#
- Wzorzec MVVM i implementacja architektury zgodnej z tym wzorcem
- Funkcje zależne od lokalizacji
- części współpracujące z bazą SQLite
- Testy aplikacji przy pomocy narzędzi NUnit i UITest
Oto Xamarin: funkcjonalność, rozciągliwość, niezależność od platformy!
Steven F. Daniel jest prezesem australijskiej marki programistycznej GENIESOFT STUDIOS. Od niemal 20 lat wytwarza oprogramowanie na komputery PC i urządzenia mobilne. Jest znany z tego,ochoczo się dzieli swoim bogatym doświadczeniem z programistami, a środowisko Xamarin to jedno z jego ulubionych narzędzi. Daniel należy do SQLSIG (SQL Server Special Interest Group), Melbourne CocoaHeads i Java Community.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Xamarin. tworzenie interfejsów użytkownika - steven f. daniel. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.