Zdjęcia produktu


Programowanie gier. wzorce (Nystrom Robert)

(2020 / 380 / Wydawnictwo Naukowe Pwn / Robert Nystrom / miękka / 9788301210373)
Informatyka Nystrom Robert
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

83,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 83,51 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Programowanie gier. wzorce

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier.

Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, żeby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki temu możesz wybrać tylko te wzorce, których Ci trzeba w swojej pracy.

Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już sporo książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę$381 Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technologicznych zagadnieniach.

Nie jest to również publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze części konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, iż będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym solidnym środowisku.

Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. Nad takimi hitami jak kolekcja gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.

Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego użycie w programowaniu gier.

Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Pokazuje ona trzynaście wzorców projektowych potrzebnych w procesie programowania gier.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Informatyka
  • Producent

    Nystrom Robert
  • ISBN

    9788301210373
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Robert nystrom
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    380
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Programowanie gier. Wzorce (sklep TaniaKsiazka.pl)
    83,51 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 83,51 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Programowanie gier. wzorce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Programowanie gier. wzorce

    Zobacz w sklepie Programowanie gier. wzorce
    Nystrom Robert
    Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni...
    83,51 zł

Inne w kategorii Informatyka