Koncepcja big data zmieniła zasady gry w biznesie. Mnóstwo osób z kadry zarządczej nie rozumie specyfiki tego typu informacji: ogromnych, momentalnie narastających, często niepasujących do konwencjonalnej struktury.
Są one istotnie najróżniejsze od klasycznych informacji, jednocześnie pod względem wielkości, jak i złożoności. Rzucają świeże wyzwania, budujeją nowe możliwości, zacierają klasyczne granice konkurencji i zmuszają do zmiany paradygmatów pozyskiwania wartości z danych.
Big data i data science wraz z uczeniem maszynowym radykalnie zmieniają ekosystem biznesu. Aby przetrwać tę rewolucję, trzeba przypasować się do nowych warunków. Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do koncepcji big data i data science.
Pozwoli na uzyskanie wiedzy niezbędnej do oceny, czy korzyści z tych technice są warte kosztów i wysiłku związanych z wdrożeniem w firmie. Poszczególne techniki zostały starannie i przezroczyście opisane.
Przedstawiono zasady tworzenia adekwatnych strategii. Wyjaśniono, jakich zasobów i jakich ludzi potrzeba do przeprowadzenia transformacji w kierunku zbierania, analizy i użytkowania i omówiono związane z tym ryzyko.
Ważnym elementem książki są praktyczne wskazówki i podpowiedzi. W tej książce: podstawy big data, data science i sztucznej inteligencji, praktyczne wykorzystanie big data w technikach analitycznych, przegląd podstawowych rodzajów analityki i dobór technice, przygotowanie marki do wdrożenia projektów big data i data science, wymogi prawne i ochrona informacji a korzystanie z narzędzi big data.
Big data: łatwiejsze, niżeli myślisz, wydajniejsze, aniżeli marzysz! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Big data nauka o danych i ai bez tajemnic. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.