Książka pokazuje, jak wydajnie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, produktywnie włączyć się w realizowanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać świetnym liderem, menedżerem lub pracownikiem.
Pozycja ukazuje następujące zagadnienia:
zachowania organizacyjne,
czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy,
percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy,
wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę,
motywację w firmie,
istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy,
kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy,
podejmowanie decyzji,
porozumiewanie się w organizacji i jego polepszanie,
koncepcję i działanie kierownika i przywódcy.
ISBN: 9788301141455
Kod paskowy: 9788301141455
Autorzy: Gros Urszula
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 220
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.38
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania,100KS (209611). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.