Prezentowana książka to przystępny przewodnik po rozpoznawaniu i terapii depresji u młodych ludzi. Bazując na cieszącym się powodzeniem podręczniku, opracowanym na potrzeby badań naukowych, publikacja ta ukazuje przegląd modelu poznawczo-behawioralnego asygnowanego do pracy z tą grupą wiekową. Poruszane tematy obejmują kwestie dotyczące sposobu rozpoczynania terapii, angażowania młodych ludzi, wyznaczania celów terapii oraz ocenę i formułowanie zachowań poznawczych, czy rozwiązanie problemów, z którymi mogą spotkać się terapeuci. Książka ta ma stanowić także zachętę dla rodziców i instytucji do wspierania terapii. W publikacji znajdziemy w dodatku przykłady potężnych przypadków i praktyczne wskazówki, które przygotują terapeutę do pracy z młodymi ludźmi.
dane przedstawione są w czytelnym i poręcznym stylu, co czyni tę książkę odpowiednią dla specjalistów pracujących w placówkach zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, a także dla tych, którzy się szkolą. Może okazać się ona jeszcze {pomocn|przydatn)ą lekturą dla osób pracujących w środowiskach świadczących usługi dla dzieci i młodzieży.
Tytuł Depresja. Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży Autor Chrissie Verduyn,Julia Rogers,Alison Wood Wydawnictwo Difin EAN 9788382700497 ISBN 9788382700497 Kategoria Nauki humanistyczne\Psychologia Liczba stron 234 Format 16x23x1.3 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Depresja. terapia poznawczo-behawioralna dzieci. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.