Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak potrzebna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu.
W nowym wydaniu omówione zostały m.in. W głównej mierze popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, nad wyraz w kontaktach międzynarodowych.
Przykłady zawarte w książce dotyczą z zasady sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o obszerniejszym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się wynajdzie.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kultura biznesu normy i formy wyd. 2 - irena kamińska-radomska. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.