Marketing jako pomost między tym, co niematerialne w modzie, a rzeczywistością biznesu
użyteczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości firmy. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i prezentuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową.
Omawia wszystkie narzędzia przystępne w arsenale postępowego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na niemało decyzji – strategicznych oraz dotyczących cyklu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju artykułu.
Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing mody. strategia, branding i. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.