Zdjęcia produktu


Siła nawyku dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie (DOM WYDAWNICZY PWN)

(2013 / 424 / PWN-Państwowe Wydawnictwo Naukowe / Duhigg, Charles / broszurowa / 9788377052709)
Hobby i poradniki DOM WYDAWNICZY PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

34,52 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 34,52 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Siła nawyku dlaczego robimy to co robimy i jak można...


Nawyki posiadają mocną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, bronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, za każdym razem ścielimy łóżka albo nie robimy tego nigdy.

Charles Duhigg udowadnia,adekwatne pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, lecz także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?

• Jak Lisa, przez dużo lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?

• Co powoduje, że Starbucks odnosi światowy sukces?

• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, iż świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?

• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji optymalnych kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, nieraz prowadzi do lawinowych przekształceń i błyskotliwych sukcesów.

• Jedna z najkorzystniejszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times

• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times

• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy

• Tłumaczenie na 31 języków

„Przegrywanie meczów poprzez naszych piłkarzy, mierne wskaźniki ekonomiczne naszych przedsiębiorstw, niski poziom świadczeń naszej służby zdrowia, marne szkolnictwo, niedobra organizacja życia społecznego i ogólne niezadowolenie obywateli ze swego państwa – to także nawyki. Z jednej strony, bo nawykowo źle działają poszczególne struktury, resorty i sektory, a z drugiej strony, bo ludzie nawykowo źle odnoszą się do tych struktur, resortów i sektorów. Zamknięte koło, a raczej – jak podpowiada Charles Duhigg – zamknięta „pętla nawyku". W myśl wywodów Duhigga sprawa nie jest jednak beznadziejna. Pisze on: „Nawyki – nawet jeżeli już zakorzenią się w naszych umysłach – nie są przeznaczeniem. Możemy wybierać nawyki, jeżeli wiemy, jak to robić." Czytając tę książkę, początkuje się podświadomie marzyć. Że tak, jak legendarny Tony Dungy doprowadził bejsbolową drużynę Colts do zwycięstwa w Super Bowl, jakiemuś kreatywnemu trenerowi uda się polską narodową jedenastkę przerobić z nawykowych nieudaczników w nawykowych chempionów. Iż zaczniemy uczyć się wyzwalania z pętli naszych niedobrych nawyków na opisanych w książce wzorach: sieci kawiarń Starbucks, aluminiowego potentata Alcoa, czy szpitala w Rhode Island." – fragment wstępu dr Ewy Woydyłło

„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i ergonomicznymi radami, jak zmienić złe nawyki" - The Economist

„(…) Charles Duhigg aplikuje nam potrzebną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o mnóstwo dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich… Siła nawyku jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times’a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści – to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego" - Newsweek Daily Beast

„Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków" - New York Times Book Review

O autorze:Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times", zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.
Tytuł Siła nawyku Autor Charles Duhigg Wydawnictwo DOM WYDAWNICZY PWN EAN 9788377052709 ISBN 9788377052709 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty liczba stron 424 Format 14.5x20.5x2.9 cm Rok wydania 2013 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.37 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Hobby i poradniki
  • Producent

    DOM WYDAWNICZY PWN
  • ISBN

    9788377052709
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Duhigg, charles
  • Wydawnictwo

    Pwn-państwowe wydawnictwo naukowe
  • Ilość stron

    424
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    34,52 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 34,52 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Siła nawyku dlaczego robimy to co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Hobby i poradniki