Zdjęcia produktu


Buyer persona. poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów (MT Biznes)

(2021 / 256 / MT Biznes / Marcin Kowalczyk, Adele Revella / miękka / 9788380879911)
Historia MT Biznes
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

44,54 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 44,54 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Buyer persona. poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich...

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, wykorzystywania i wydajności Buyer Persony.

Chodzi w niej o przypasowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to sporo osób – o budowę sztucznego profilu nieprzeciętnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest z zasady na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi, a także wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt albo wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami albo w ogóle zrezygnowały z transakcji.

Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, żeby uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste kryteria i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania.

A typowo pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swych klientów. Czego m.in. Dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować informacje i na ich podstawie budować staranne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać zapotrzebowania przeróżnych grup klientów i na tej podstawie produkować różnorodne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak zastosować wiedzę zdobytą w trakcie konwersacji z klientami do powiększenia sprawności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy a głównie w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje!

*** Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak zastosować tę wiedzę w działaniach marketingowych.

Buyer Persona to mocne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak produkować Buyer Persony dla swoich organizacji.

To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony w całości źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Zakup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji.

Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute i autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swych klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie.

Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im znaczne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Kupujący będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi.

Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a ponadto kupujący będą skłonni zapłacić ci więcej. David Meerman Scott, autor światowych bestsellerów świeże zasady marketingu i PR, a także Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach *** Adele Revella jest dyrektor generalną i założycielką Buyer Persona Institute oraz wiodącym na świecie autorytetem w zakresie budowy i wykorzystywania Buyer Person.

przez badania i warsztaty prowadzone poprzez jej Instytut metoda tworzenia Buyer Person stała się standardem dla tysięcy marketerów w setkach firm działających na całym świecie. Adele Revella jest istotnie popularną mówczynią, konsultantką i blogerką.

podczas swojej długiej kariery w marketingu poznała tę dziedzinę ze wszystkich stron: jako dyrektor, konsultantka, szkoleniowiec i przedsiębiorca. Tytuł Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swych klientów Autor Adele Revella Tłumacz Marcin Kowalczyk Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380879911 ISBN 9788380879911 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 256 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Historia
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788380879911
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Marcin kowalczyk, adele revella
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    44,54 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 44,54 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Buyer persona. poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Historia

  • Historia węgier Tadeusz kopyś

    Zobacz w sklepie Historia węgier Tadeusz kopyś
    Nowożytna i współczesna historia Węgier to ciągłe pasmo zmagań o wolność i niepodległość. Po 1526 r. Węgry znalazły się w zależności od Turków,...
    20,90 zł
  • NAJSŁYNNIEJSZE REWOLUCJE I ZAMACHY STANU

    Zobacz w sklepie NAJSŁYNNIEJSZE REWOLUCJE I ZAMACHY STANU
    Od Robespierre’a po Chomeiniego Przewroty, rewolty i rewolucjoniści, którzy zmieniali losy świata Rewolucja dokonuje się w imię wolności, lecz...
    22,40 zł
  • Namiętności eugenii r

    Zobacz w sklepie Namiętności eugenii r
    Miłość, prostytucja i wojna w XIX-wiecznym Paryżu.Francja w przededniu wojny z Prusami i Komuny Paryskiej. Gigantyczne fortuny, a obok skrajna...
    21,00 zł
  • Sport w Breslau

    Zobacz w sklepie Sport w Breslau
    Książka jest prawdziwą kopalnią wiedzy o życiu sportowym dawnego Wrocławia. Sławomir Szymański opisuje w niej początki i rozwój innowacyjnego...
    19,95 zł
  • Baobab Samogon. historia i sposób jego przyrządzania w warunkach domowych

    Zobacz w sklepie Baobab Samogon. historia i sposób jego przyrządzania w warunkach domowych
    "Po rosyjsku bulbaczka, buraczanka, benzyna, gazolinka, koniak "trzy buraki", mokry dolar, pieraczok, pasza Angelina (na cześć rekordzistki traktorzystki...
    19,50 zł
  • Hammeerstein, czyli upór n Świat książki

    Zobacz w sklepie Hammeerstein, czyli upór n Świat książki
    Strach to nie światopogląd.Kurt von HammersteinTrzeciego lutego 1933 roku Adolf Hitler wystąpił po raz pierwszy przed dowództwem Reichswehry,...
    19,95 zł
  • Czarna kobieta na białym tle. dyptyk biograficzny

    Zobacz w sklepie Czarna kobieta na białym tle. dyptyk biograficzny
    Saartjie Baartman i Waris Dirie to kobiety, mówiono o nich: czarne. Płeć i rasa stanowią wyznaczniki tożsamości tak oczywiste, iż współczesnym...
    19,50 zł
  • Poltext Solidarność w opozycji dziennik 1993-1997

    Zobacz w sklepie Poltext Solidarność w opozycji dziennik 1993-1997
    Książka jest częścią dziennika, prowadzonego poprzez Waldemara Kuczyńskiego w latach 1989–2001. Pierwsza część, "Solidarność u władzy", obejmująca...
    27,45 zł
  • Moja Droga B

    Zobacz w sklepie Moja Droga B
    Nowy zbiór felietonów Krystyny Jandy, czytanych poprzez nią wcześniej w I Programie Polskiego Radia. Aktorka opowiada o swoim własnym życiu z...
    14,95 zł
  • Bramy rutherford park

    Zobacz w sklepie Bramy rutherford park
    Ostatni tom trylogii dziejącej się w południowej Anglii. Charlotte Cavendish marzyła o swoim starym domu w Rutherford Park. Jest kwiecień 1917...
    18,96 zł
  • Unia Europejska w poszukiwaniu swoich granic

    Zobacz w sklepie Unia Europejska w poszukiwaniu swoich granic
    Tematem analiz zawartych w książce jest złożona i wielowymiarowa specyfika zewnętrznych granic Unii Europejskiej. Zagadnienie przestawione jest...
    17,50 zł
  • Historia żółtej ciżemki

    Zobacz w sklepie Historia żółtej ciżemki
    Wawrzuś Skowronek to kilkuletni chłopiec ze wsi Poręba. Uwielbia rzeźbić w drewnie figurki, lecz w rodzinnej wsi nikt nie rozumie jego pasji....
    7,64 zł