Proponowane w książce ćwiczenia zezwalają na stopniowe pokonywanie trudności w czytaniu i pisaniu dzieciom, które ze względu na obniżoną produktywność widzenia i spostrzegania mają w tym zakresie ograniczenia. Publikacja składa się z kilku części: Analiza wzrokowa, Synteza wzrokowa, Stałość spostrzegania: porównywanie kształtu i wielkości, Spostrzeganie stosunków przestrzennych.
przekazane propozycje zadań można wykorzystywać w rewalidacji wzroku, na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych albo wyrównawczych. Ćwiczenia te udoskonalają nie tylko percepcję wzrokową, ale także doskonalą koncentrację uwagi, koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie. Zadania składają się z części graficznej i części literowej. Powinny być realizowane pod kierunkiem terapeuty, nauczyciela bądź rodzica.
Podtytuł: Ćwiczenia do pracy z uczniem szkoły podstawowej o obniżonej efektywności widzenia i spostrzegania
ISBN: 9788371346569
Kod paskowy: 9788371346569
Autorzy: Małasiewicz Alicja
Wydanie: 2
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 20672
liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 20.5x29.5cm
Głębokość (mm): 5
Waga: 0.206
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Spostrzegam i myślę. ćwiczenia do pracy z uczniem szkoły podstawowej o obniżonej sprawności widzenia i spostrzegania. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.