Zdjęcia produktu


Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)

(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego / Agnieszka Hess / 9788323335276)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dostepność na dzień 27.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,91 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego...

Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji między mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej.

Ważnym aspektem tego procesu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej widoczna jest na dodatek artykulacja ich interesów oraz deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym.

Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych i dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego.

Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię oczekiwań obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych i sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej.

To nad wyraz znaczny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej między organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze mnóstwo do zrobienia. Z recenzji prof. Dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki