\n\nAutorka omawia 10 powszechnie używanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe.
Wskazuje, jak zintegrować konkretne działania do potrzeb danych odbiorców.\n \n W książce opisano także kluczowe modele oceny form rozwoju kompetencji pracowników, którymi są: czteropoziomowy model Kirkpatricka, model Hamblina, pięciopoziomowy model (ROI) Phillipsa, zmodyfikowany ROI, metoda implementacji arkusza inwestycji i korzyści, model krytycznych poziomów Guskey’a, model Holtona, model oceny wyników O’Connora (RA), model Kaufmanna i Kellera, model Brinkerhoffa, model IPO, model C-I-P-O, czteropoziomowy model ewaluacji Warra (CIRO), czteropoziomowy model Stufflebeama (CIPP), model Passmore’a i Velez (SOAP-M model), model Ramseya (GAP model), model Fiester i Morrisa.
\n \n niebanalnym uzupełnieniem jest przegląd badań dotyczących problematyki modeli oceny form rozwoju kompetencji oraz zaprezentowanie poprzez autorkę jej prekursorskiej metody pomiaru i oceny efektywności działań rozwojowych pracowników.
\n \n Publikacja jest dedykowana dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów i przedsiębiorców. Zainteresuje także pracowników naukowych zarządzania, psychologii i socjologii, a także studentów tych kierunków.
\n \n „Zagadnienie rozwoju kompetencji personelu, używania różnych metod rozwojowych, a także pomiaru produktywności działań podejmowanych w analizowanym obszarze, wpisuje się w aktualne trendy w zarządzaniu organizacjami.
akcentuje się przy tym potrzebę podejmowania aktywności, które przyniosą w długiej perspektywie korzyści równocześnie pracownikom, jak i pracodawcom". \n dr hab. Katarzyna Piwowar-Sulej, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników, 4DA3D161EB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.