Zdjęcia produktu


Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, AZ#96C25449EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika)

(biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka / Katarzyna Zofia Samek-Preś / 9788323146780)
E-booki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

40,85 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 40,85 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw,...

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w wytwarzaniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących sprawnego użycia mediów społecznościowych w produkowaniu innowacji.

Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów społecznościowych potencjał innowacyjny, jak zastosować mądrość tłumu w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.

Prezentowana praca wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu, a przeprowadzone w niej dociekania zostały oparte na oryginalnych przemyśleniach i wnioskach pochodzących z przeprowadzonych badań własnych wśród polskich niewielkich i przeciętnych przedsiębiorstw.

Podjęta w książce problematyka jest zatem pokaźna i aktualna z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania. Wyczerpująco opisuje zakres i formę wykorzystania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji w przedsiębiorstwach.

Opracowanie wnosi wkład do obecnego stanu wiedzy, rozszerzając zrozumienie możliwości zastosowania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji przedsiębiorstw. Badania posiadają w dodatku ważne implikacje dla praktyków biznesu, którzy wraz z ciągłym rozwojem technologicznym, dostępem do danych i rosnącymi wymogimi rynkowymi są postawieni przed wyzwaniem jak najskuteczniejszego użycia mediów społecznościowych do tworzenia innowacji.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw (sklep TaniaKsiazka.pl)
    40,85 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 40,85 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, AZ#96C25449EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki