Zdjęcia produktu


Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym (Wolters Kluwer Polska SA)

(Wolters Kluwer Polska SA / Bogusława Gnela / 9788326462184)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

96,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 96,90 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym...

Tytuł Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym Autor Bogusława Gnela Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6218-4 Rok wydania 2013 liczba stron 484 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów
str. 11Wstęp
str. 21Rozdział IZagadnienia wprowadzające do problematyki umowy konsumenckiej
str. 271.1. Pojęcie umowy i znaczenie jej ogólnej regulacji dla umowy konsumenckiej
str. 271.2. Kryteria systematyzowania umów zobowiązaniowych a problem systematyzacji umów konsumenckich
str. 341.2.1. Systematyzowanie umów zobowiązaniowych
str. 341.2.2. Kwalifikacja i klasyfikacja umów zobowiązaniowych a umowa konsumencka
str. 371.2.3. Kryteria kwalifikacji podmiotowej w umowach zobowiązaniowych
str. 471.2.4. Geneza kwalifikacji podmiotu mistrzowskiego w umowie handlowej (gospodarczej) i jednostronnie handlowej
str. 521.2.5. Problem normatywnej definicji umowy obustronnie handlowej oraz jednostronnie handlowej niekonsumenckiej
str. 591.3. Znaczenie dyrektyw konsumenckich dla kwalifikacji i regulacji umów konsumenckich a świeże tendencje w normowaniu tych umów
str. 65Rozdział IIKryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej, a także jej miejsce w polskim systemie prawnym
str. 932.1. Odmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej
str. 932.1.1. Pojęcie przedsiębiorcy
str. 932.1.2. Pojęcie konsumenta
str. 1182.2. Cel i przedmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej
str. 1442.2.1. Cel zawarcia umowy jako kryterium kwalifikacji umowy konsumenckiej
str. 1442.2.2. Przedmiotowe kryteria kwalifikacji umowy konsumenckiej
str. 1492.3. Sens wyodrębniania umów konsumenckich
str. 1562.4. Pojęcia i instytucje związane z umową konsumencką w projekcie nowego kodeksu cywilnego
str. 1622.4.1. Uwagi wprowadzające
str. 1622.4.2. Projektowane pojęcia konsumenta i przedsiębiorcy
str. 1622.4.3. Obowiązujące instytucje reżimu umów konsumenckich a ich ogólny charakter w projekcie kodeksu cywilnego
str. 1772.5. Miejsce umów konsumenckich w polskim systemie prawnym
str. 183Rozdział IIISpecyfika prawnej regulacji umów konsumenckich
str. 190 3.1. Idea ochrony konsumenta jako słabszej strony umowy a zasada swobody umów
str. 1903.2. Zawarcie umowy konsumenckiej z użyciem wzorca umowy
str. 1943.3. Problem niedozwolonych postanowień w umowach konsumenckich
str. 2013.3.1. Zakres podmiotowy reżimu niedozwolonych postanowień umownych
str. 2013.3.3. Kryteria i skutki uznania postanowienia za niedozwolone
str. 2023.3.3.Rozumienie poprzez sądy polskie klauzuli korzystnych obyczajów jako kryterium uznania postanowienia umownego za niedozwolone
str. 2103.4. Umowy konsumenckie zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa
str. 2113.4.1. Uwagi wprowadzające
str. 2113.4.2. Pojęcie umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa w obowiązującym stanie prawnym
str. 2133.4.3. Instrumenty ochrony konsumenta w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa
str. 2163.5. Umowy konsumenckie zawierane na odległość
str. 2183.5.1. Uwagi wprowadzające
str. 2183.5.2. Pojęcie umowy zawieranej na odległość
str. 2193.5.3. Zakres przedmiotowy regulacji umów zawieranych na odległość
str. 2203.5.4. Wymogi informacyjne. Zgoda konsumenta
str. 2223.5.5. Prawo odstąpienia od umowy i konsekwencje jego realizacji
str. 2233.5.6. Pozostałe instrumenty ochrony konsumenta
str. 2253.5.7. Przykłady wykorzystywania przepisów o umowach zawieranych na odległość poprzez sądy polskie
str. 2263.6. Znaczenie etapu przedkontraktowego w reżimach umów konsumenckich
str. 2283.7. Ogólna charakterystyka najważniejszych instrumentów ochronnych w reżimie umów konsumenckich
str. 2393.7.1. Ochrona konsumenta poprzez informację
str. 2393.7.2. Prawo odstąpienia od umowy konsumenckiej bez podania przyczyny
str. 2453.8. Problem naprawienia szkody niemajątkowej związanej z "naruszeniem" umowy konsumenckiej
str. 2563.8.1. Problem dopuszczalności naprawienia szkody niemajątkowej w reżimie kontraktowym w polskim prawie
str. 2563.8.2. Naprawienie szkody niemajątkowej wynikłej z naruszenia umowy konsumenckiej
str. 264Rozdział IVUmowy sprzedaży konsumenckiej
str. 2754.1. Sprzedaż konsumencka według ustawy o sprzedaży konsumenckiej
str. 2754.1.1. Uwagi wprowadzające
str. 2754.1.2. Niektóre aspekty sprzedaży konsumenckiej uregulowane w dyrektywie 99/44/WE
str. 2774.1.3. Ogólna charakterystyka regulacji zawartych w ustawie o sprzedaży konsumenckiej
str. 2814.1. Umowa sprzedaży konsumenckiej według kodeksu cywilnego
str. 2984.3. Projektowane zmiany w regulacji umowy sprzedaży konsumenckiej w polskim prawie
str. 308Rozdział VNiektóre konsumenckie umowy o świadczenie usług finansowych
str. 3115.1. Pojęcie usług finansowych
str. 3115.2. Umowa o kredyt konsumencki
str. 3135.2.1. Regulacja umowy kredytu w prawie bankowym - wzmianka
str. 3135.2.2. Umowa o kredyt konsumencki według ustawy z 2001 r.
str. 3155.2.3. Umowa o kredyt konsumencki według ustawy z 2011 r.
str. 3185.3. Umowy o usługi finansowe zawierane na odległość
str. 3285.4. Konsumenckie umowy ubezpieczenia
str. 3335.4.1. Uwagi wprowadzające
str. 3335.4.2. Kwalifikacja ubezpieczyciela jako fachowej strony umowy ubezpieczenia
str. 3365.4.3. Kwalifikacja ubezpieczającego jako konsumenta w umowie ubezpieczenia
str. 3415.4.4. Konsumencka ochrona ubezpieczającego niebędącego konsumentem w przepisach o umowie ubezpieczenia
str. 3455.4.5. Problem rozciągnięcia ochrony konsumenckiej na inne niżeli ubezpieczający podmioty stosunku ubezpieczenia
str. 3495.4.6. Przykłady wykorzystania reżimów konsumenckich dokonsumenckiej umowy ubezpieczenia
str. 351Rozdział VIUmowa o imprezę turystyczną (o usługi turystyczne) oraz umowy rodzaju timeshare
str. 3586.1. Umowa o imprezę turystyczną
str. 3586.1.1. Uwagi wstępne
str. 3586.1.2. Umowa o imprezę turystyczną w prawie unijnym
str. 3636.1.3. Umowa o imprezę turystyczną w ustawie o usługach turystycznych
str. 3676.2. Cywilnoprawne instrumenty ochrony klienta (konsumenta) w regulacji umowy o imprezę turystyczną
str. 3726.2.1. Ogólne zagadnienia ochrony klienta w umowie o imprezę turystyczną
str. 3726.2.2. Informacja przedkontraktowa
str. 3746.2.3. Obligatoryjna treść umowy o imprezę turystyczną
str. 3766.2.4. Inne obowiązki organizatora imprezy turystycznej, a także uprawnienia klienta
str. 3786.2.5. Zasady odpowiedzialności organizatora turystyki za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o imprezę turystyczną
str. 3826.2.6. Ochrona klienta a ochrona konsumenta przewidziana w odrębnych reżimach konsumenckich - wzmianka
str. 3856.3. Umowy rodzaju timeshare
str. 3886.3.1. Ogólna charakterystyka timesharingu w uchylonej dyrektywie 94/47/WE
str. 3886.3.2. Polska ustawa o timesharingu z 2000 r.
str. 3906.3.3. Ogólna charakterystyka dyrektywy 2008/122/WE
str. 3946.3.4. Polska ustawa o timeshare z 2011 r.
str. 399Rozdział VIIUmowa konsumencka w prawie prywatnym międzynarodowym
str. 4037.1. Kwalifikacja umowy konsumenckiej w prawie prywatnym międzynarodowym oraz jej skutki
str. 4037.1.1 Geneza kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta i definicji umowy konsumenckiej w polskim prawie rywatnym międzynarodowym
str. 4037.1.2. Umowa konsumencka według konwencji rzymskiej
str. 4087.1.3. Umowa konsumencka w projektach ustawy o p.p.m. Z 2011 r. Na tle obowiązujących norm dotyczących kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta
str. 4397.1.4. Umowa konsumencka według rozporządzenia Rzym I
str. 4447.2. Umowa konsumencka w ustawie o p.p.m. Z 2011 r. Na tle obowiązujących norm dotyczących kolizyjnoprawnej ochrony konsumenta
str. 454Wnioski
str. 459Wykaz literatury
str. 465

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326462184
  • Autor

    Bogusława gnela
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    96,90 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 96,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Umowa konsumencka w polskim prawie cywilnym i prywatnym międzynarodowym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki