Zdjęcia produktu


Programowanie gier przy użyciu unity i c# (Promise)

(Promise / Casey Hardman / 9788375414363)
E-booki Promise
Dostepność na dzień 13.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

67,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 67,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Programowanie gier przy użyciu unity i c#

Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# i sztuki programowania zorientowanego obiektowo.

nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też starannie demonstrowane. Inicjując od wprowadzenia do Unity, dowiemy się mnóstwo o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu rozmaitych okien do interakcji z tym silnikiem gier.

Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem w trakcie samodzielnego pisania i testowania kodu.

Później wyjaśnimy, jak udostępniać informacje skryptów w oknie Inspector, a także podstawy systemu serializacji w Unity. Następnie książka poprowadzi nas przez cykl planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej znaczne sprawy, co pozwoli skoncentrować się najczęściej na implementowaniu mechanizmów gier.

W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, wykorzystywania w grze niesprężystych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, użycia kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, by wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa.

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam prawidłowo poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych danych na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli: • Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami. • użyć podstawowe i przeciętnie zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.

• Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami komponentów silnika gier Unity: kolizjami i nieelastycznymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd. • zastosować podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, by zapewniać interesujące wrażenia w grach.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Promise
  • ISBN

    9788375414363
  • Autor

    Casey hardman
  • Wydawnictwo

    Promise
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Programowanie gier przy użyciu Unity i C# (sklep TaniaKsiazka.pl)
    67,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 67,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Programowanie gier przy użyciu unity i c#. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki