Zdjęcia produktu


Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego (C.H. Beck)

(2016 / 334 / C.H. Beck / Grażyna Rosa / 9788325581992)
E-booki C.H. Beck
Dostepność na dzień 01.07.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

56,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 56,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy niezwykle wnikliwie analizować mechanizmy formujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii...

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    C.H. Beck
  • ISBN

    9788325581992
  • Autor

    Grażyna rosa
  • Wydawnictwo

    C.h. beck
  • Ilość stron

    334
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego (sklep TaniaKsiazka.pl)
    56,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 56,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki